Så här gör du för att lämna in din utrustning på service eller reparation:

  1. Registrera ditt service- eller reparationsärende i formuläret nedan. Samtidigt som du skickar formuläret kommer en kopia till din e-post. Skriv ut mailet och bifoga den tillsammans med din produkt. Alcadon registrerar din begäran av service/reparation du får en orderbekräftelse med ett ordernr som samtidigt blir ditt ärendenummer.
  2. Skicka din fibersvets till Alcadon Örebro.
  3. Du kan välja om du vill att vi ska skicka produkten direkt till dig eller så kan du välja att kostnadsfritt hämta på någon av Alcadons butiker.
  4. Efter ca 5 arbetsdagar skickas din servade/lagad produkt tillbaka enligt önskemål om leverans.
Varan finns på lager.
Varan är beställd från leverantör och leveransdatumet är bekräftat.
Obekräftat - Kontakta kundcentret på post@amentio.se för förväntat leveransdatum.
Varan måste beställas från leverantör.
Varan befinner sig på fjärrlager
Varan är beställd från leverantör, men leveransdatum är inte bekräftat.
Varorna beställs från vår leverantörs lager.
Obekräftat - Kontakta kundcentret för närmare information.